|
|
|
|---|---|
|
Söker numret på dom fjädrarna som du beställde till din - dom du fick nu sist som gjorde att din bil såg schyst ut i baken... En vill ju inte ha "häng" på bilen :-) Mvh: Tobbe | |
|
Tjenare T.A. Ska fixa det till dig. Kommer hem vid 18-tiden, så har du dem då. Ronny. |
|
|
ahhh, Kanonfint. //Tobbe |
|
|
Hej igen. Kom hem lite senare. Har ej fått numret på fjädrarna utan de hette kort o gott bara "fjädrar" på följesedeln. MEN, ring till Hasse på MotorNord i Sundsvall så vet han exact vilka fjädrar du vill ha. Säg bara att du har gas nu o INTE vill ha för nivådämpare. Om han nu inte vet vad du menar så mejla mig så ringer jag upp han åt dig. Hjälper dig gärna med det här. Min 750 byter snart ägare, ett litet uppehåll bara hoppas jag. Ronny. |
|
|
Hallå, det är ingen fara, stressa inte för min skull... Åkte på massa jobb idag så jag får nog bärga mig ett tag till med o fixa till bilen :-( Fick dock tag i ett par kompletta fjäderben fram idag som jag skall fixa till o sen montera så jag hoppas jag hinner med det i slutet av nästa månad. Trist att jag alltid skall råka ut för sånt när jag bestämt mig för annat. Hursomhelst så snackade jag med motornord för ett tag sen o då kom jag överens med dom om att jag skulle vänta på resultatet av din bil så jag tror inte blir några problem även om jag måste vänta ett tag till men om det blir trubbel så lovar jag o höra av mig igen... Jag tackar så väldeliga mycket för hjälpen sålänge iallafall. Mvh: Tobbe Ps. Sälj inte kärran - det kommer du bara att ångra. Ds. |
|
|
Vassego. Jag vart mycke nöjd med hur min blev. Ser i mina ögon jättefrisk ut sas. Inte nå "häng" alls som en del jag sett, för jag tycker verkligen det ser illa ut. Ja, bilen den ryker nog på Torsdag, Batteriet hade laddats ur o när jag vart o handlat var det bara att be om starthjälp. Körde en bit o den gick ner i EML-läge o efter en stund dog bilen. Har nu hållit på med den i snart ett år o nu vart det liksom droppen. Ser fram emot något lugnt o "svensson". Men det ska nog bli BMW igen, för detta forum gör att man lockas tycker jag. Inte bara bilen utan den gemenskap AutoPower-teamet skapat här med alla dess brukare. Ronny. Mejla mig om du har nå problem med dämparna fram, mellan alla svordommar lärde jag mig det. |
|
|
Ajdå, det låter inte skoj... elfel i en 750:a - får en att rysa till vid blotta tanken... Jag hör gärna av mig om det blir något problem. Mkt. tacksam för hjälpen. hmm... svensson säger du. - hehe - det finns ju andra bimmers :-) typ e34:an. Mvh: Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.