|
|
|
|---|---|
|
Har ju till och från lovat lite bilder... Här är de. Hon är strax till salu för andra projekt *kluven känsla som alltid* Länk | |
| vacker...är allt orginalt i utseendet eller | |
|
Tack för komplimangen - jag tycker också att E34 i Alpina utförande är synnerligen snyggt. Japp. Den är helt orginal (utom spoilern som är av en nyare typ). |
|
|
Semper fi! Riktigt vacker se min här. Länk Jag kanske är lite partiskt men vafan! Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ahhhh. Biturbo är alltid biturbo. Ser den inte lite frusen ut? Alpinor trivs bättre i Skåne =) |
|
|
Semper fi, Mycket snygg bil, ser väldigt fräsch ut. Synnerligen intressant med guldstriping på en grå bil också! MVH, E38B12 |
|
|
Semper fi, utrullad för städning av garaget. Inget jag rekomenderar men vafasen ibland måste det göras. Har laggt upp ett galleri nu sedan jag länkade bilden på denna Länk Finns något bättre bilder där. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| semper fi den är ju extra snygg eftersom allt är orginal | |
|
Unik B10:a med väldigt mycket rätt utrustning. Sälj den inte,, du hittar aldrig en sådan bil igen. ;) |
|
|
Ola! Snygga bilder ;) Micke. Jag vet - men om du är som jag så känner du säkert igen känslan "Ohhhh, och vad blir nästa projekt". Svår att bli av med =) Kanske man skulle försöka hitta en gammal B7 turbo..... |
|
|
ja en B7 vore inte fel.. o inte heller en M5 E28 tycker ja kan få den M5:an E28 kungen har.. :P /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
Ola ! , är det petter's gamla biturbo ? Den är jävligt snygg iaf.... Semper fi , sälj den inte du kommer !! att ångra dej.....Jäkligt snygg är den iaf... Billy B-10 Länk |
|
|
Semper fi , vad var det för prod nr på din -92'a ?? Billy B-10 Länk |
|
|
Billy, Det stämmer mycket bra, det är petters's gamla snurra. Och jag håller med om att den är snygg, är kanske något partiskt. Men det är den tredje gråa/silver bilen jag äger inom 3 år. Min 325 är i samma färg, hade även en saab 9-3 i liknande kulör. Den är nu i ännu bättre skick motormässigt än vad den var för något år sedan, det är en hel del gjort åt den. Fakturan är på 2 eller om det var 3 sidor med nya delar =) Kom helt nyligen en till rackare på ventiljustering och spridarkontroll/byte. Nu lyser dock "Brake Linings" på check controllen, så jag ska inspektera om det rör sig om fram eller bak, sedan blir det byte av det också. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Hello Billy. Nummer 548 - tror vi snackat om det tidigare? Live long and prosper! |
|
|
Jo ... det var vi bara det att minnet sviker en ibland !!!!!! Billy B-10 Länk |
|
|
minnet e bra, men kort..:P /// BMW E28 POWER!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.