|
|
|
|---|---|
|
Hallå. Vill montera en avbländningsbar innerspegel i min 530. Går det att ordna på nått enkelt vis eller måste det till någon elektronikmontering utöver byte av spegeln??? Är det någon som vet vad det kostar i så fall ? Ha det... KJ | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det ska gå att få till, vet nog två stycken som fixat detta som jag skickat scheman med kabelmärkningar till iofs fram till modell-00. "Hammar" och Kävlingepågen" tror jag har koll på detta. ///MVH Hasso Länk |
|
Tack för svaret Hasso. Måste tillägga att Du är förjävlig... :) (positivt nu alltså)... Du är absolut snabbast i datorhistorien på att svara på forumfrågor tror jag. Jag är djupt imponerad. MVH Kim... KJ |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Inga problem att montera. Lite pill dock om man vill göra det helt enligt BMW original men med lite tålamod så.... Klart värt det. Annars kan man tjuva lite ström och jord här och var ;) Jag hittade min spegel på skroten i Malmö. Var bara att skruva ned. Kostade 25:- tror jag. Mvh, Thomas E "I used to jog but the ice-cubes kept falling out of my glass!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.