|
|
|
|---|---|
|
Jag har hört att man inte kan köpa en buisness enkelcd till en e39 -96 från -98 o uppåt. Men om jag går till BMW o ska köpa en cdspelare, vad kommer jag då får för en spelare?? Jag kan ju inte få en gammalny cd... Det handlar väl om kontakten på baksidan på spelaren som inte passar efter -98. Men finns det ingen adapter eller nått?? Mvh Jonas | |
| Ingen adapter så vitt jag vet och 98 ko de nyare kontakterna dock för cd spelaren är den samma | |
| jag menar cd växlaren och inte cd spelare. | |
| Finns det ingen som har köpt en ny cd från BMW till en "gammal" e39 typ -96a?? | |
|
Kan det vara radioadapterledning 61 12 6 913 957 du skall ha?? MEN skiftet på radio modellerna kommer inte för än 09/2000 som jag fattat det. men det ser du ju enkelt bak på annars: Anslutningen skiljer sig avsevärt på gammal resp ny Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Gasar_Magnus: Det e kanske den adaptern man behöver när man ska montera in en nyare cdspelare. Man hittar ju inte gamla spelare på nätet till -96orna. Man tycker ju att man ska kunna byta till en nyare o ifall det inte är likadan anslutning så bör det ju finns adapter. Tycker jag iallafall!! =0) | |
|
Om det är reverse som du har så kan du väl inte byta utan vidare, då blir det även till att montera MID-panel osv, då kan spelaren under luckan vara bandare/radio eller CD/radio och båda har växlaringång. FP |
|
|
Dem stora BMW-kontakten bak på de olika huvudenheterna byttes till en ISO-variant från -01. FP |
|
| Fick fixat en nu.. Hittade den på blocket. Fick pynta 2700 för den. Tyckte jag var ett bra pris.. Cdspelare e ett måste! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.