|
|
|
|---|---|
Fia |
Vilka kommer till Säve i Göteborg den 12 juni? // Fia som ber om överseende med sina (o)kunskaper... |
| Ska dit o köra! ...402m debut! =O) | |
|
Jag kommer! Dock bara som åskådare.......Men det är inte illa bara det =) Mvh BJÖRN Länk |
|
Fia |
Mrquickzilver: Härligt! Själv ska jag väl oxå dit som åskådare ;) // Fia som ber om överseende med sina (o)kunskaper... |
|
ska dit,,är sugen på att köra men min 2:a e lite trög å få i :( 0-100 på 7,82 ORGINAL |
|
|
Jag ska köra... om det håller.. Jag är anmäld iaf. (4015) //Ticco www.ticco.com |
|
M-FREAK |
Jag hänger på! |
|
Jag ska dit och köra... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
hoppas bara ett det går att få lite fäste, brukar ha svårt att komma iväg bra...e kanske lite för gasglad...hehe Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| Jag ska ner och kika. Kommer tyvärr åka volvo ner då det strular med mitt kopplingsbyte:-( | |
|
Jag kommer va där ! Kööken Racing missar inte sånna fina tillställningar =) Fast jag åker Evo6:a upp ! Går lite snabbare då =) ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
| Jag ska dit och kika, lämnar dock BMW:n hemma och tar hojen | |
alain |
Var exakt och vilken tid är det i säve? MVH // Alain// |
|
SÄVE DEPÅ 12 juni Den 12 juni kör vi återigen på Säve-depås flygfält. Nytt för i år är att det på söndagen den 13 juni blir strippkörning för motorcyklar. Öppettider 09.00-17.00 Entré: 120 kr (barn under 15 år gratis) Parkeringsavgift: 20 kr För deltagare Insläppet för föranmälda fordon öppnar kl.07.00. Deltagarna måste vara på plats innan kl. 10.30 för att vara garanterad plats inne på området. Efter det släpps oanmälda bilar in till utställningen i mån av plats. Entré: 120 kr (även föranmäld förare) /Wille |
|
|
Ni missade inte helan och halvan i kööken Racing ? i säve ------------------------------ Besök www.Fisring.com där hittar du alla i Kööken Racing med mera... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.