|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vill bara kolla av vad jag skulle kunna tänkas få för min 525. Alla förslag välkomnas. Info: Metallicsvart Precis passerat 17000mil Carguard larm Checkkontroll AC Armstöd fram 2 ggr Airbag Elhissar fram Eltaklucka Aut avblänande backspegel M5 kjolpaket från fabrik M5 vinge (eftermonterad) Sänkt med BMW orginalfjädrar och dämpare Nya skivor fram Servicebok Import -98,jag är andra ägaren i Sverige Nya 17" Rondell style 63 ca 600mil V-däck Är tight och fin i motor och drivlina. Knappt någon rost. Mycket fin invändigt. Säljes nybesiktigad. Har säkert glömt något. Komm med förslag. mvh Larsa | |
marre86 |
Hej! runt 50,000kr + tippar ja på |
|
Några fler som tror? mvh Larsa |
|
|
Tror på 40-55KSEK. Verkar sakna mycket utrustning såsom farth, SCHiin och ASC+T exempelvis. Slutligen vill jag önska dig lycka till med din försäljning! /Simon |
|
|
Tack för inläggen. Skaffade denna när 523:an kostade för mycket men nu börjar jag bli sugen på en e39 igen. Får väl se om man slänger ut någon annons. Dock så skulle jag aldrig släppa den för under 55k. Men som alltid så gäller det att inte ha bråttom och hitta rätt köpare. mvh Larsa |
|
|
Jag tippar på att du får svårt att få ut så mycket över 50 kkr. Av just den anledningen att e39 börjar bli riktigt billiga. Mellanskillnaden behöver därför inte bli så jättestor när du byter upp dig. Men du behöver nog inte ha så bråttom för det verkar som e39 sjunker fortare än en fin e34. Men det kan vara svårt att vänta om man ställt in sig på ett byte ;) |
|
| 49 000 hade jag satt ut den för, låt köparen sedan pruta ned den till 45 000 om han vill. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.