|
|
|
|---|---|
nikkieb0y |
vilka ska dit på torsdag?? skulle ju kul om det kom lite bmw bilar. 1. nicke 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Snart i bakspegeln nära dig... |
| Vad händer där då å när? | |
|
Vilken tid är det? /Anton |
|
Mr Hamann |
Kommer om vädret håller i sig. // Mr Hamann |
Mr Hamann |
Kommer om vädret håller i sig. // Mr Hamann |
|
Det börjar kl 18.00 Jag kommer jag med. |
|
|
nikkieb0y= Såg att du hade satt ut annons på bilen, varför sälja? Tröttnat redan!!!! ///M3 |
|
|
Ja det var inte mycket att åka för.. Fick iofs prata lite skit med Autotec killarna vilket alltid är lika kul! /Anton |
|
|
Anton En del fina bmw var det ju. Alpina B8 Touring Alpina B7 Turbo Bmw 3,0 CSL Alla i ett fantastiskt orginalskick. Är inte det någonting och komma med??? /Euromaster |
|
|
Den gröngula calibran som var där o kom 2a om jag inte minns fel, hör den hemma i västerås? såg den på elmia i påskas också. Nord |
|
Mr Hamann |
Den kommer och ställer ut i Eskilstuna med en massa andra läckerheter i morgon lördag (29/5). // Mr Hamann |
| SNyggast var CSLen fast coolast var endå folkabussen :) | |
| Känner han som äger både CSLen och B8 Touring, riktigt fina :) Bilsport ville tydligen göra rep. om hans CSL. | |
|
Euromaster: Ok, jag kan hålla med om att dom var riktigt fina! Men bortsett från dom riktiga pärlorna var det tyvärr inte i min smak riktigt. Sen tittade jag inte så noga på alla bilar då stuket verkade återkommande på de flesta bilarna.. Nord: Calibran ägs av en kille som bor i Hallstahammar. /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.