|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Risken är väl att någon stjäl hunden istället för bilen om man har en sådan här! Länk *L* En sak till...lämna inte hundarna i bilen nu, eller senare i sommar. Har varit med och tagit hand om tre hundar som ägaren glömde kvar. Det var inte kul alls. /Anna |
|
|
Jo, Weimaranerna är fina, men jag är mer såld på Rhodesian Ridgeback, stor och imponerande ras det där... Mvh Elvis |
|
|
kör man bil med pondus ska man väl ha hund med pondus! tex bullmastiff eller liknande |
|
|
Kör man en snabb bil som BMW skall man ha saluki som jag, världens snabbaste hundras. (73 km/t).RR är också fin (det finns saluki i generna) /Anders |
|
|
Anders: är det inte allmänt accepterat att greyhounden är snabbast? Min hund konkurrerar dock med varken saluki eller greyhound, skotsk hjorthund kommer bara upp i lite över 50... |
|
|
w9816 Nu för tiden är det kanske allmänt accepterat, dock inte bland salukiägare;-)Jag har i alla fall hört att det snabbaste en hund sprungit är just 73, och det var en saluki.Men den kanske var trimmad:-) /Anders |
|
|
ja du mr Bogie Elvis dom e trevliga ridgebacks lite egensinniga och uppfinings rika smarta små liv jag har en 6.5 år gammal hane. samt en sydafrikansk mastiff tik underbart med hundar |
|
mackan325 |
Sök 'William Wegman' på google eller liknande för Weimaraner bilder. |
|
Dawwe: Ungers Vizla är kraftigare byggd Mvh /NP |
|
|
Skulle behöva en sådan däringa störtkruka till hunden. Har en irl. varghund som ofta slår huvudet/ryggen i bilens innertak:-) Guld med dubbla soltak dock - lite utsiktstorn över det hela... För övrigt tycker jag att reklamen är klockren!! |
|
|
Rent generellt så är jag ganska skeptisk till hundar och bilar, hade en pit-bull i 240:n förr i världen, och jäklar: han trodde det var mat så som han tuggade på instrumenteringen (eller så hade han så god smak att han ville demontera den... ;-)) Mvh Elvis |
|
|
PS: för er djurvänner: han var naturligtvis inte i bilen hela tiden... :-) Mvh Elvis |
|
|
Vad tror ni passar bra i en E36:a Pippgul? // Leone Min bil Länk |
|
|
en mörkbrun tigrerad Boxer! =) B-M-W |
|
|
jpn: Vilken oerhörd smak för hundraser du har:)Jag har en som passar fint in i min calypsoröda touring. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
jo Boxer är en mycket trevlig hund (är uppvuxen med boxer) B-M-W |
|
| Är det inte Subaru och Bubbla ägare som ska ha boxer!? ;) | |
|
Little Goddess Vilket jävla drag det skulle bli med dubbla boxer:-) /A |
|
| Jepp! Och båda sorterna är jäkla lätta att trimma! | |
|
Precis som mina saluki, väldigt lättrimmade! /A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.