AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
825

Montrealblå Z3 Coupé i Mellbystrand?

32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Hej o hå,

Var ute en sväng med föräldrarna igår, såg en fin Z3 Coupé parkerad vid Stallet i Mellbystrand med väldigt trevliga fälgar och dessutom ett 4-pipigt avgas som på m-bilarna. Surt att man själv inte körde sin egen (baah, varför är det alltid så när man inte kör med bmwn?) då den stod parkerad ett par kvarter bort vid sommarstugan. Nån här?
Oj fler Z3'or i mina trakter, kul!! Är det du som har den svarta Coupen jag sett rulla förbi mitt vardagsrums fönster några gånger. Vad sägs om att ses någon gång och snacka Z3. Det är förresten träff i Växjö den 30/5, jag tänker rulla dit. Den Montrealblå bilen du sett, kan tillhöra en kille i Knäred, han har hörts av här på forumet lite då och då.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Min är estorilblå, så det kan inte vara den du sett. Var bara uppe över en natt dessutom, var inte ens inne i Laholm (du bor i Laholm?) Jag bor för övrigt utanför Lund, men har som sagt sommarstuga i Mellby. På tal om Knäred.. själv köpte jag min förra bil, en M3 GT, av en kille vid namn Pierre därifrån =)

Hur gammal är du, Fredrik? Vi har kanske gemesamma vänner, det är ju inte väldens största håla, Laholm. Jag var bla. bundis med Dag Hellberg, Björns son, ett tag... vi hade många roliga sommarar en gång i tiden.. =)
Ser nu att det ju är en M Coupe du har, den svarta jag sett är mest troligt en 2.8'a. Jag är 31, men som inflyttad har jag inte många vänner som är från Laholm från början, de är faktiskt inflyttade allihopa utom en, och han bor i Halmstad numera. Jag bor mitt i Laholm's centrum, Björn och hans hustru bor ett stenkast från mig, men jag vet inte vems hans son är.

Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color.
Nu i helgen så kommer det vara en estroil blå M Coupe i mellbystrand fast bara några få timmar.

MVH Patrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.