|
|
|
|---|---|
| hej har köpt en m535 (e28) -86 med dåliga stötdämare fram en har skurit men nu undrar jag var man köper billiga sånna och om det är samma till vanliga 535 och 528 och om man ska ha olja eller gas.. ska väl vara Bilstein orginal eller??? | |
|
Är det orginal fjäderben som sitter på är det inte samma på vanliga ej M-teknik bilar. Satsa du på Bilstein, de är lite dyrare med är värda de kronorna. Har Bilstein + Jamex fjädrar på min 528, ligger hur fint på vägen som helst! mvh Johan. Länk |
|
|
En liten fråga; hur beter sig en dämpare som skurit?? Håller för övrigt med LTK. Har nyss bytt mina bakdämpare och jag håller mig till original Bilstein, funkar otroligt bra. |
|
| som det låter. den går tungt och låter illa!! någon som vet var man köper billiga bilstein eller några andra stötdämpare.. mvh robban | |
|
Billiga Bilsteindämpare är sällsynta. Kolla med BMW vad orginal M535i Bilsteindämpare kostar. Dessa rekommenderas verkligen, lagom hårda och håller i en evighet. Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
| hittade på nfs för 1900kr st men tycker det är dyrt!! men som sagt dom är väl bra!! mvh robban | |
| men passar dom från vanliga 528-535??.. mvh robban | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.