|
|
|
|---|---|
|
vilken tycker ni är bäst? Själv älskar jag steptroniclådan men fick nöja mig med en 6-vxl på min nyinköpta 540i touring-97 MVH Kjelle | |
|
Kommer jag att älska 6-vxl också? MVH Kjelle |
|
|
Det är väl individuellt. Jag skulle föredra en manuell 540 även om de flesta verkar föredra automat. |
|
|
vi har manuell och den e guld! Verkar lite konstigt att du köper en manuell om du hellre ville ha en automat, då dom dessutom är mycket enklare att få tag på... |
|
|
tp_88! det var mycket annat som jag prioriterade över vxllåda (skick, touring,avtagbart drag) då sjunker utbudet avsevärt MVH Kjelle |
|
|
ok, tyckte bara det var lite lustigt för de flesta ( ? ) människor har ju en ganska bestämd uppfattning om huruvida de ska ha manuell eller automat. Hoppas bilen kommer funkar bra och ge dig många trevliga stunder :D... Lycka till med nya ögonstenen helt enkelt! |
|
| Jag har iofs inte provkört en 540 med 6-växlad låda. Vi har en 540iA -01 med Steptronic låda. Den är komfortabel och rolig att köra, men om jag skulle välja så skulle jag nog välja manuell låda. Roligare så. Även om man kan växla manuellt på en Steptronic så är det ändå roligare med en riktig manuell. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.