|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada BMW fanatiker. Undrar bara vad min pärla är värd eftersom jag har planer på att uppgradera mig lite. Bilen är en BMW 528i-98 * 16500mil (observera! full dokumentation - fullservad hos BMW - kvitton finns på servicen gjorda - senast servad vid 16300 mil) * Cossmossvartmetallic * Sportstolar (Svart läder + värme) * Shadow Line * 5-vxl manuell * Klimatanläggning Dubbla Klimatzoner (Stora Kliman) * BMW Proffesional RDS Radio * HIFI System Proffesional DSP * CD Växlare (6 Skivor) + bandare * Telefon Nokia förberedd * Stora Färddatorn * Eltaklucka * 4xElhissar * Vita Blinkers * Dimljus * BMW Aluminium-fälgar (17" med 235/40 bak och 255/40 fram) * Fjärrstyrt C-lås + Orginal BMW Larm + immobilizer * 6xAirbag * M-Sportpaket * M-Chassi * M-Multifunktion Läderratt med farthållare * Elgardin + gardiner i alla fönster bak * Nybesiktigad * Nyservad | |
|
100-130KSEK skulle jag tro. e39 marknaden är pressad, dessutom är de flesta köpare intresserade av lägre mil(konstigt nog, ditt miltal är fullt normalt). Lycka till med försäljningen!! /Simon |
|
|
115.000:- skulle du lätt kunna få för den. Lycka till |
|
|
Håller med Grodan, för 115.000 får du säkert den såld snabbt. Uppåt 130' kanske med rätt köpare. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.