|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!, som rubriken antyder är min fråga om det går att köpa och eftermontera Bmw´s originallarm som sitter i E34. Alltså jag funderar på att köpa en 540ia, men en sak jag eg skulle vilja ha är funktionerna som ett fjärr C-lås m larm erbjuder. Bilen jag har kollat på har inte larm el Fjärr C-lås. Så jag undrar helt enkelt om det går att köpa begagnat lr kanske nytt av BMW o sedan eftermontera.. hoppas jag inte missat nått.. Tack på förhand.. //Daniel Eklund | |
|
varför skall du montera ett org larm? det är ju helt kass min förra 750iL blev stulen från sin nya ägare trots att den var larmad. Nej satsa du ett ett modernt fjärrlarm istället det blir säkert billigare och mycket bättre. BMW CS #5139 |
|
|
Jag skulle vilja kunna göra allt med nyckeln, t ex komfortlåsa med larmnyckeln, vet inte om det ifs är en stor grej men ändå..:-S.. //Daniel Eklund |
|
ormen |
Min har bara Fjärrlås med comfortlås, den saknar alltså orig larm. Så jag lät istället eftermontera ett Cobra larm. Men du kan kanske skaffa bara nyckeln med fjärrfunktionen, säker nån modul som ska dit som styr rutor mm., eller den kanske finns där? Vrid nyckeln till låsläge och håll kvar en stund, då märker man om rutor mm. åker upp som kanske betyder att det är bara fjärr du behöver? Men jag tycker det är segt o stå o vänta o hålla knappen på fjärret bara för att rutan ska upp, lättare att skicka upp den innan man stiger ur, men det är jag det... |
| tjena. jag vill oxå eftermontera originallarm, fick du nåt vettigt tips? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.