|
|
|
|---|---|
|
Har en 525i M Sport 01 som jag skulle vilja setta ögonlock på. Hade ögonlock på min förra E36'a, tyckte det var snyggt. Men på en E39'a så skulle det jo täcka för Angel Eyesen lite, så jag undrar om det blir snyggt?.... Finns det nån som har nån bild så att man kan se hur Angel Eysen ser ut med ögonlocken på????? MVH .:Kristijan:. | |
|
Min åsikt är att ögonlock är det fulaste man kan montera på sin bil. Ett par ögonlock på en i övrigt snygg bil förstör helheten totalt. Det ser bara billigt och skabbigt ut. Det var mina fem spänn, troligen finns det många som tycker tvärtom :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Jag tycker ögonlock på nyare BMW är rätt så schysst faktiskt. Har sett några E46:or med ögonlock och jag blev impad, tror även det är snyggt på E39:or. men då ska det vara ögonlock av hög kvalité. Inga 200:- ögonlock direkt. | |
|
Min åsikt är: Ögonlock är aldrig snyggt. Och absolut totalförbjudet på en BMW, om man bryr sig om att den ska se anständig ut. Gäller likaså MB och andra eleganta autobahnkryssare. På en Fast to Furious-Japsare kan det väl se OK ut, i och med att det lite ingår i paketet trimmad-som-fan-med-fetaste-stereon. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Vet nån om det finns kanske lite bilder på E39'or med ögonlock så man ser hur det ser ut???? MVH .:Kristijan:. |
|
|
Länk Där har du en E39 med angeleyes och både övre och undre ögonlock. Tror iofs att ägaren tagit bort dem igen av någon anledning. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Fråga "good-old-Hasso", han har ögonlock till BMWn ...*LOL* Enda det KAN vara snyggt på är den "grillspoiler" som finns till E30 , i övrigt nej fy... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
GM jag gav bort dom :)) hamnade på en 540 långt norrut. snyggt icke tycker jag. ///MVH Hasso Länk |
|
tack till alla....... Tror att jag ska lägga ett par ögonlock endå.... Ska se hur det ser ut på just min bil..... Det är lite svårt med styling på en E39'a .......funderar på en bakrutevinge och andra speglar (M3 Look med blinkers) sen får det vara nog ..... Tonade rotorna hos Mr. Cap och ska nu ta bort den plast nätet från Frontspoilern på en M Front o lägga ditt alunät. Har en 525i M Sport 01'a. Vad tror ni blir det för mycket eller?.....Vad annars göra på en E39'a så att den sticker ut så där från mängden??? Hade en E36 inanan, tyckte att det var mycket mer o lättare att välja på bland styling. .:Kristijan:. |
|
|
Var kan jag hitta lite bilder på just stylade E39'or för lite inspiration? Verkar inte finnas mycket på nätet, kollade lite på www.bmwtips.com men hittar absolut inget. Jag vet inte om ni läser Street Extreme, för 3 nr. sen så fanns det reportage om en silver blå 540i 99 kom från Tyskland tror jag. Tyckte att den var skitsnygg men hitar inget på nätet om den heller...... .:Kristijan:. |
|
|
Jag har en kromad sarg runt lampan på min E39:a, bilen finns att beskåda i galleriet 2002-08-24, vet inte om jag skall behålla dom eller inte. Tar tacksamt mot kommentarer. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.