|
|
|
|---|---|
|
Måste bara skriva av mig lite... Tog ut BiTurbon idag för första gången sen september förra året, vilken känsla det var att få köra lite... Leendet sitter fortfarande kvar på läpparna!=) | |
|
Visst är det härligt! Har tagit ett par rundor med min jag med. Det är så härligt att ligga på 4an vid 100km/h och pressa pedalen emot mattan och känna suget, som aldrig verkar vilja släppa. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Suget släpper aldrig kan jag säga, inte på femman heller!=) Snart blir det till att köra 105 mil till jobbet!!! |
|
|
stensth: Pendlar du till jobbet dagligen eller? ;-) |
|
|
Nä visst är det extremt trevliga maskiner, än så länge har jag inget att anmärka på. Gillar motorkaraktären något extremt. Väldigt rimlig nivå på bränsleförbrukningen också, 1.18liter milen drar min nu, då gör jag några härliga accelerationer också, dock inga 0-100rusher då de inte intresserar mig. Men vid en god motorväg och en inbjudande omkörning så är det härligt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Carl L: Hehe, nej det gör jag inte... Då skulle det inte bli något jobbande överhuvudtaget den dagen! Jag veckopendlar! Ola@thomasson.nu Motorkaraktären är absolut inget att klaga på! Skulle ju inte vara helt fel med lite mer effekt och vrid, men ska behålla min orginal. Bränsleförbrukningen gör inte mig något! Bara att betala och se glad ut ju!=) Mvh Tobias |
|
|
Jag vet hur det är, har haft min bil i garaget i ett år nästan och det var fruktansvärt roligt att gasa ur den lite, trots att det är en 318 :-) stensth: lite offtopic, men jag känner igen din 323 -86 i galleriet. Jag vet inte om det är du, men var det dig jag köpte en röd e30 dörr ifrån för ett bra tag sedan? |
|
|
Ja men du kan du ju förstå hur det kändes med lite extra hästar under huven!=) Det kan nog stämma det att du har köpt en röd dörr av mig... |
|
| Där ser man, sverige är bra litet ändå :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.