|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ny på detta forum. Jag funderar på att köpa en topazblå BMW320i -01 med 11800mil på mätaren hos en bilhandlare (ej BMW handlare). Bilen Mr. CAP behandlad, svensksåld med full servicebok och har tidigare varit tjänstebil. Den är utrustad med komfortpaket, sportstolar med halvskinn, multiratt, alu-panel, inga vinterdäck. Det finns en marginell lackskada på ena baksärmen samt några stenskott. Vad är ett vettigt pris? Tänkte bjuda 149000:- Vågar man köpa en långmilare? Tacksam för snabba svar! /Anders | |
|
Tjena! Priset har jag lite dålig koll på, men tänk på att vinterdäck inkl fälgar kostar minst 10k. Milen kan ställa till problem om du kör mycket, typ 5000mil/år, och bara ska ha den 2år, då har den gått 22000mil, vilket borde göra den ganska svårsåld. Annars är 12000mil inget att oroa sig för om den är servad som den ska. Kolla upp bromsar och bussningar/länkarmar i framvagnen, speciellt länkarmarna är dyrt (10000:- på BMW). Är du ej så insatt så skulle jag råda dig att göra ett m-test. |
|
Jirar |
149000:- tkr låter ganska vettigt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.