|
|
|
|---|---|
|
Länk LÄCKRA! Vem blir först i Sverige? | |
| Usch! Mercedesvarning!!! :( | |
| Såg de här nere i Belgien för ett tag sedan och de är ju klart coolare än att skaffa "vanliga" m3 speglar om man nu ska ha några överhuvudtaget..:) | |
|
Snacka om att sno rubrik och innehåll!!!!! Länk Mvh Carsten |
|
|
Carsten, Kan det vara så att alla kanske inte läser styling-forumet? ;) |
|
|
Nej det måste vara helt omöjligt! ;) Jag tänkte väl mer att de som skulle få för sig att köpa sådana speglar tillhör kategorin av människor som annars hade köpt "vanliga" M3-speglar, vilket i sin tur innebär att de inte har några M3-speglar idag vilket innebär att de inte kör M. Mvh Carsten |
|
| Absolut inte min avsikt. Jag läser det forumet MKT sporadiskt. Moderator får gärna ta bort den här tråden. Ursäkta. | |
|
Carsten, eller att de fått sina speglar stulna. Det är ju inte helt ovanligt. :( |
|
|
Johann: Håller fullständigt med! Själv har jag bara fått den högra avsparkad en gång men den som väntar... Du som har en aningen trevligare "bilportfölj" har väl varit med om desto värre saker!? Richard: Självklart ska ingen ta bort inlägget. Jag tyckte bara formuleringen "bli först i sverige" var lite väl lik vad jag tidigare hade skrivit. Inga sura miner hoppas jag! Mvh Carsten |
|
|
Har fått speglarna avbrutna och repad lack på M5:an samt en rejäl parkeringsskada (troligen) på bakluckan. :( |
|
|
speglarna var helägly. smaken e som baken, skitig på endel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.