|
|
|
|---|---|
|
Har tittat runt lite på 523 med mpaket hur mycket ska en 6-8000 milare årsmodel 99-00 i bra skick kosta ungefär? Helst skulle jag vilja ha en 528 med m paket men hittar ingen är det någon som ser nån säga gärna till. mvh Johan | |
|
Brorsan sålde sin 528iM -00 förra året för strax under 170'. Den bilen hade gått 9' mil och hade 18" hjul och i övrigt välutrustad. En 523iM (6-8' milare) bör kosta mellan 150-170'. //Marin |
|
|
Den bilen hade helt klart varit intresant synd att det var för ett år sedan. Verkar som E39 är lite svårsålda hittar många som legat ute på annons ett bra tag även im modelen som inte är så vanlig. |
|
|
Fint skick kan jag intyga!: Länk |
|
|
Billig i fint skick på powerbörsen, tittade på den innan jag köpte min i januari Ronny Länk |
|
|
Tack för hjälpen, det blev en 523:a silvermetalic med m paket och 8300 på mätaren hittade den här på börsen. Mvh Johan |
|
|
Johan, vad fick du ge för din 523:a undrar Ronny |
|
|
Jag fick ge 164k sv såld en ägare sedan ny, fick med vinterdäck på 16tums aluminium fälgar,tycker det känns som ett hyffsat pris. ingen extrautrustning förutom det som ingick i mpaketet. Hur mycket fick du betala för din? gärna specifikation oxå. Mvh Johan |
|
|
Då gissade jag ganska nära :) //Marin |
|
|
175 fick jag ge, har komfortpaket, stora M-paketet, sänkt chassi, vinterhjul, business CD, sportstolar m.m. Dvs allt utom mototvärmare, drag och navi. En ägare perfekt servad och bara långa mil (8000). Silvermetalic precis som din Något dyrt tydligen men jag är grymt nöjd Ronny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.