|
|
|
|---|---|
| Blir så jävla arg när jag ser m3:er under 100 tusen medan en 320 och 325 kostar mera!!!Har nyligen skaffat mig en M och det lär inte bli den sista,det är en underbar bil.Ni som har bilar med en massa fel och slitage gör iordning bilarna istället för att skänka bort de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
kanske inte har råd å laga dom. delarna växer ju inte på träd kjostar inte gratis heller!! Bara en tanke... ///M5-POWER |
|
| kostar | |
|
Har man inte råd att äga bilen då ska man ine köpa en heller! Synd att såna underbara bilar säljs till vrak priser. |
|
|
Håller med... Finns många M3 E36or för omkring 100papp... men man, man får va man betalar för... det flesta är säkert lik =( Om någon hade t.ex. en superfräsh E36 M3 3.0 -94 med typ 12000 ärliga mil på den med 1ägare så skulle han säkert inte sälja den för 100k utan snarare 140k... finns ju alltid en anledning till att bilarna e billiga. Mvh Tobias |
|
|
Att dom kostar 3ggr så mycket att försäkra som en 323/328 är säkert en av anledningarna att dom är så billiga. Det behöver alltså inte vara nått fel på bilen bara för att den kostar runt 100 kSEK Jag skulle ge 22000:- för en M3 (dåvarande 528iT -99 kostade 6500:-) //Marin |
|
mr_xc99 |
vad ska dom annars kosta om inte runt 100 tusen??? |
|
När jag började titta på e36 M3'or 3,0 (runt -01) hade de flesta 93/94 gått mellan 10-12 tusen mil, när man kollar på begagnade M3'or idag har väldigt många fortfarande gått 10-12 tusen mil. (bara en liten tankeställare?) Mitt val när jag till slut köpte en M3'a, blev den av alla som hade högst mätarställning men var fräschast av de jag tittade på. Man får inte alltid vad man betalar för... Försäkrings premie och det faktum att det är en 11-9 år gammal bil med stundande utgifter som kan vara betydligt högre än motsvarande 328/325 i årsmodell håller priserna nere. Vidare finns det väldigt många M3'or i Sverige, 51 st på Powerbörsen bara, slår man ihop det med blocket, bytbil o.s.v. inser man att det är ganska hård konkurens om de potentiella köparna eftersom det är en ganska snäv grupp som är seriösa spekulanter (inte brevvänner;)) vilket gör att man som säljare måste dra ner på priset om man inte har MASSOR med tid och kan vänta in "rätt" köpare. Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.