|
|
|
|---|---|
|
HEJ! Vet att det kanske inte hör hemma här på Trimmningsforumet, men ni verkar mest seriösa! Har skaffat nya undre bärarmar (ej de som går snett bakåt, det kallas väl casterstag?!) till min 535 E28. Har haft hela framvagnen nerplockad, så jag har slängt de gammla delarna för länge sedan (synd). När jag nu monterar ihop framvagnen med nya casterstag (de som går snett bakåt) och bärarmar, så får jag ca 70 mm toe-out! på varje sida! Det måste bero på att mina nya bärarmar är för långa. Styrstagets längd har jag inte ändrat på! Är det nu någon trevlig själ som har möljighet att mäta längden på sina undre bärarmar fram, typ från ände till ände, eller något liknande på en E28 535. Behöver något att jämföra med så att jag vet om det är det som är felet!!! Snälla, mät och skriv här!!! Stort tack i förhand! MVH Martin -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- | |
|
HEJ IGEN!! Har nu löst "problemet"!!! Hehehe..... Hade förväxlat höger och vänster platta (spindel) där fjäderbenet monteras på. Nu funkar det fint! Ha det bra!! En glad E28 mek! -Hellre gammal å rapp än ny å slapp- |
|
|
hehe, hoppsan kan man säga :P rätt coolt med 70mm toe-out på framhjulen :P TwinTurbo=Twice the fun :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.