|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns en M3:a där med reg.nr SSE ???.Är det någon som har sett den bilen eller vet något om den? Mkt tacksam för info! | |
| Gav ett allmänt sunkigt intryck, lite för mycke feta stenskott i fronten. Frågade säljaren varför sidan med utrustingskoderna inte fanns i serviceboken. Han svarade med att ibland sätter BMW dit de och ibland inte ??????? Verkar inte va alltför seriösa. Det e bara mitt intryck jag fick av dom, kan ju ha fel. | |
| ÄR DEN SVART? | |
|
Menar du inte den blåa see664? Länk Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag. |
|
|
Precis. Den Estorilblå med reg.nr SSE 664 |
|
| Är det sportstolar i just den här m3:an. Eller är de så där skålade som standard? | |
| Den där m3:an e polarns gamla han importerade den från tyskland jag kan säga så att mätaren e skruvad på den men den e rätt så fin ändå.. | |
|
m3efl.... Vad hade den gått när han tog hem den? |
|
|
tagge: Det är standard. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tobbe... Det vet jag faktiskt inte men det jag fick höra av polarn så var den skruvad och den hade kostat honom 180 000:- och han sålde den för samma pris.. Cartrade äger inte heller bilen dem säljer den i uppdrag han som köpte den gjorde det bara för att tjäna på den. Men om du skulle köpa den gör ett M-test innan och jag kan säga att cartrade fifflar jävligt mycket skulle aldrig köpa en bil som dem sålde oavsett om det är deras bil eller inte.. Det finns billigare o finare m3or det e bara o leta.. |
|
| Lite skillnad på 219 000 och 180 000. | |
|
Jag har pratat med killen som äger den.Och jag ser det heller som ett problem om någon tjänar pengar på att köpa/sälja bilar. Men självklart så måste ju bilen leva upp till vad säljaren säger historia,mil etc. Men man blir ju självklart lite skeptisk när det är så många som säger att cartrade fifflar med bilarna. |
|
|
heller INTE som ett problem skulle det vara................. |
|
| heter han som äger bilen erkan och e från gävle?? | |
|
Ja det gör han . Vet du nåt? |
|
|
jag har träffat honom.. |
|
|
om du skulle köpa bilen så borde han nog gå ner minst till 200 han har haft den några månader nu.. Bilen behöver inte vara dålig bara för att den e skruvad men det e ju alltid bra o veta.. |
|
|
Han har gått ner till 199k på telefon och kan ev.gå ner lite till. |
|
| Ge honom ett bud på 190k han säger säkert aldrig men ringer nog upp efter lite längre funderingar.. | |
|
Har några fler att titta på ,men jag åker nog upp till huvudstaden för att kika på den i alla fall. |
|
Lindahl |
Jag bor en bit från Cartrade i Täby och jag tror att karln där en riktig skojare, ta deras vilt diskuterade M5:or, dom ser ut och ha varit med om världskrig...... Brukar åka förbi där då och då....och dom har ju inte direkt dom "ärligaste" bilarna Mvh Christian |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.