AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
937

Nu har jag ny bil! (325i)

Strukt
en mycket fräsch BMW 325i E30 -90

Utr:
Fönsterhiss
Servo
Taklucka

Bilder: Länk

Jag kan bara säga att jag är i himlen just nu !

/Operator! Please give me the number to 911!
Man får gratulera! Köpte just en 328 -96 så jag vet precis hur du känner dig just nu :)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Visa användare
74
Wild Eagle
328i Limo -96
Då är det bara att gratulera dig och säga att det måste vara ditt bästa val at släpa taget om Volvo och skafa en riktig bil istället....

Lycka till me den och hoppas att du har hittat rätt..... Den var fräch förresten....
Strukt
Tack tack :)

Jo den är rätt fräsch, säljaren jag köpte den av jobbade tydligen på en BMW verkstad. Riktigt seriöst intryck fick man av honom. Han tog in bilen, hissade upp den så man fick se under. Vid dörrkanter osv. Provkörde en sväng & bestämde mig.

Försäkringen blev väl inte så fasligt dyr, den står på min flickvän. Halvförsäkring 4000:- året.

Och gisses vad denna är roligare än min 318is E30 som jag hade förut :)

Mycket snygg! Är det en nyimportbil? Såg numret började på "T"
Strukt
Ja det är en import, säljaren själv hade importerat bilen.

Pa
100
Pakkanen
325i -88 Royalblå
Såg ut att vara jäkligt fräsh. Se till att hålla den i det skicket. :)
helrätt färg....grattis
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Fin bil, grattis.
Strukt
Tackar! :)

Skall lämna in den på måndag för balansering av däck och inställning av framvagn. Det fanns ytterst lite vibrationer i ratten men absolut inget man störde sig på. Men är man perfektionist så är man.

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Trevlig bil! Har en exakt likadan fast blå metallic.
Jag har haft min i snart 4 år och den blir bara bättre och bättre!

St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Strukt: Jag ser att du nere till vänster på instrumentpanelen under lysknappen har något reglage sitter. Vad är det för något reglage?

ormen
det är höjdinställning på halvljusen, hade det på min 318 också, och det funkade kanonbra!

Grattis till bilen! Nu saknar jag E30 ännu mer, det blir en Frankfurtresa igen i sept. definitivt, måste ha en E30 igen...

Var rädd om den, det börjar bli ont om fina exemplar, även i Tyskland! Jag letade sist i 3 dagar efter en E34 och passade på då att slänga ett öga på E30:na runt Frankfurt, inga var JÄTTEFINA!!
Strukt
ormen: tack jag undrade också vad det var för knapp :)

Och ja, jag lovar er, jag ska ta hand om den!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.