|
|
|
|---|---|
|
Någon som har bilder och erfarenhet av Solaplexus solskydd?Blir det kondens mellan ruta och plexi?Blir det oljud när man höjer musiken(Basen)?Är ni nöjda med produkten? Bmw 4 ever and ever.... | |
| Har det inte själv men har sett folk som har. Klart att det kan bli kondens mellan plexit. Sen så ser det inte ut som vanlig toning med film. Blir som spegeleffekt som jag inte gillar, därför vill jag inte ha solarplexius. Om man har en jävla bas måste det ju vibrera. | |
|
Öhh spegeleffekt?? Morsan har det på sin 525:a. Det blev kanonsnyggt. Mycket bättre än jag vågat tro. Inga luftbubblor, ingen kondens och inga vibrationer (finns inte mycket till bas iochförsig) där i alla fall. Ser ut som polaren rutor som är "proffstonade". Nu är detta en touring och de har kanske lite enklare rutor. |
|
bmwdr |
Ja det blir ganska så lätt kondens mellan skivan och glaset.. Tyvärr annars ser det ok ut! Men det blir ju inte oms en riktig toning ändå pga att det inte ligger till rutan lika tätt som riktigt toning, och så kan man inte få det lika så mörkt heller.. Mvh Ordförande E36Klubben // DR |
|
Polaren har det på sin kärra... passar ju på en raggar40, men inte på en BMW. Invändigt blir det inte svart, utan brunaktigt... ser lite billigt ut. _______________ I verkligheten är jag perfekt, men det är sällan jag är där. |
|
|
Hade detta på familjens 855 för ett par år sedan. Det blir en hel del kondens och det skallrar dessutom om skivorna av högt ljud i stereon. (och ibland av andra orsaker) Inget jag rekommenderar. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.