|
|
|
|---|---|
|
Tjena Skulle prova byta språk idag på pärlan.. gick inte så bra. Höll in högra knappen i 10 sek.. hände inget. Har även märkt att det inte går att nollställa trippen. Nån som har några tips :) MVH Robban M3 E30, WORTH WAITING FOR! | |
|
Kul att du har en färddator som i stort sett funkar,min är helt död,det enda språket min dator snackar är väl den i himlen........... ps:Det verkar inte vara någon vidare kvalite på dessa f-datorer... ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
|
:) Min funkar klockrent om man tycker tyska är spännande.. M3 E30, WORTH WAITING FOR! |
|
|
På min E34 jag hade tidigare bytte jag språk till eng. Hur ni gör finns beskrivet i mektips på denna sida: Länk MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Hur väcker man liv i en död f-dator,säkringar är hela,tagit ur datorn och kollat anslutnigar..förmodligen är det bara att byta ut den...(dyr som satan)? ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| Som sagt.. provade att göra som det stod på "mektips" men det funkade inte. Tänkte om det har nåt samband med att det inte går att nollslälla trippen. | |
|
halvgute en ny färddator kostar nog en del. Det borde dock finnas massor på skrotarna. Trebor låter som att din färddator är defekt. Testa först att ta bort pluspolen från batteriet och låt den vara borta i någon minut. Sätt sedan tillbaka den och se om du kan ställa om språk i färddatorn. Om det inte fungerar så tror jag nog att samma sak gäller för dig som för halvgute. MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Om man ska lossa en pol, är det alltid MINUSpolen som ska lossas. Annrs finns risk för kortslutning melllan kaross och verktyget man lossar pluspolen med. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw jo det kan vara en bra försiktighetsåtgärd. Men rent funktionsmässigt är det ingen skillnad. MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Ja, och därför är det bäst att lossa minuspolen.... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| tror att jag jag skiter i att det står på tyska.. den funkar ju perfekt annars. Tänkte så det inte blir nå tok om jag plockar bort en pol. | |
| Då har du troligen missat nåt. Man ska vrida nyckeln till "igång" läget samtidigt som du håller CheckControl knappen nedtryckt. Fortsätt hålla in CC knappen tills English kommer upp, då släpper du CC knappen. | |
|
färddatorn brukar ju funka problemfritt. går ju att ställa en hel del språk ju. fast tyska e ju inget problem om man kan det. e ju lite härftigare då också. //johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.