|
|
|
|---|---|
|
Hej! som rubriken lyder har E34 & E32 samma backspeglar. tänkte kanske skaffa e36 m3 speglar till 735an men måste veta om det är samma som E34. MVH ANDREAS | |
Svärd |
Har frågat detsamma en gång! Har för mig att svaret blev att det är samma fram till -92. Sen byter E34 fäste men E32 har kvar det gamla. Din bil bör alltså ha samma som E34! Hoppas jag minns rätt bara!! ///Martin |
|
ok. ska kolla det närmare med säljaren... tänkte kolla med www.stylabilen.se, eller vet nån om det finns någon billigare.? MVH ANDREAS |
|
|
Jag har för mig att Jesperado har undersökt det och att det INTE är samma backspeglar. I ETK är det olika nummer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jag hade m3 speglar med e34ans fästplattor på min gamla e32a, de lira helt okey dock var passformen inte 100% | |
|
dom ser exaxt likadana ut, men kan det va olika fästen. Zaharald |
|
|
hmm... har inte fått nått svar än av säljaren men väntar... MVH ANDREAS |
|
| Lyfter en gammal tråd, någon som vet om de passar? | |
|
Tjena...m3 speglar sitter på min 735a nu med e34 fästplattor dock med lite modifikation..fick gänga upp i plattan för att det skulle passa med den skruv som sitter original...det är väl inte absolut hundra passform men med svart silikon som är ett måste iaf för att täta runt plattan blir det riktigt hyffsat... speglar och plattor köptes på pistage.se Mvh Andreas |
|
| sätter du på dom då kommer det att läcka in vatten för dig om du tvättar bilen, jag gjorde i ordning 2 st speglar från en 520i -88 till bes med blinkers i å passformen var så där, så jag rekomenderar dig att inte sätta dit dom. en nöjd 740ia ägare, | |
| Ok, mina backspeglar är perforerade av stenskott och såg att de reade ut här på AP. Jag letade adaptrar men det fanns bara till E34 samt de vanliga 3-serien. Får väl se om jag hittar annat. | |
|
Det är inte samma på e32 och e34. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.