|
|
|
|---|---|
|
många har ju skrivit att bilen blivet lite jämnare och inte lika ryckig o något mindre soppa förbrukning efter chip trim ge mig inga andra alternativ svara bara på den fråga jag skrivit vad tycker ni qvarnis trim chip för ca2000:- eller ska man välja unicihp för ca6000:- motevernig tack på förhand | |
|
Hej. Unichippning är ju mappning. Skulle föredra det speciellt om du har ett annat avgassystem, koniskt filter eller nåtgot annat 'trim'... /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
UNICHIP alla gånger!!Se bara till att bilen e nyservad med ny-justerade ventiler innan!! Fördelen med UNI är att man gör en mappning dvs ställer in just din bil optimalt(förutsatt att han som gör mappningen vet vad han gör...).Pratade tidigare med Turbocenter om chipning/mappning o deras chip kostade 3500 har ja för mig.Men de ville att bilen skulle va nyservad/nyjusterade ventiler mm.Dessutom satte de bara i chipet om motorn var i god kondition o att den gick som den skulle efter chipningen...Kan tydligen bli så att vissa bilar går sämre... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
tack för mycket bra svar! gör mer inlägg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.