|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara allmänt höra med er om ett eventuellt köp jag ska göra. vad tycker ni en sån bil ska kosta. BMW 528ia 1998 ca 13500mil,import, steptronic,läder,tv/navi, facelift runt om(ser ut som en 03), all vanlig utrustning så som, acc,el rutor runt om,exenon osv. Bilen är nästan fullutrustad. Saknar dock taklucka,PDC. Bara allmänt, hur mycket är den värd. tack. | |
|
130'-140' ?? //Marin |
|
|
Företaget vill ha 150,000 för den. lite för mycket tycker jag, Samma bil kan man få för ca 115,000-120,000kr. + för den här bilen är att den har tv/navi och facelift runt om, ser väldigt fräsh ut. men det motivierar inte ett överpris på ca 30000kr. Den är ju trots allt 98 och imort också. eller vad tycker ni? |
|
|
Om du nu kan hitta en motsvarande bil för 115-120' så tycker jag att du ska köpa den. En standardutrustad 528 utan facelift ligger i den prisklassen eller några tusenlappar under. Detta förutsätter förstås att bilen verkligen har gått 13' mil och inte 23 eller 33' mil. //Marin |
|
|
Håller med Marin; bilen har "ALLT" alla E39 spekulanter vill ha: Xenon Skinn Navi/TV Facelift Steptronic Så kring 130 tror jag Import eller ej är bara trams som Volvo ägare bryr sig om, en Bmw är en Bmw är en Bmw och att möjligheten att hitta en sv. såld E39 med utrustningen ovan är lika stor som att Sverige inför 150 km/h på motorvägarna... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.