|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M-ogge: Vi får försöka samla ihop en liten karavan. Här finns ju en och annan som vi kan ta med oss om vi säger så :) ses & hörs snart! MVH / Jacob |
|
|
ja jag håller med dig mogge fan värt att sitta par månader för nåt sånt jag skulle fan brutit deras fingrar också så de inte kan plocka upp sina utslagna tänder fan vad sur man bli man kör ju en nästan tio år gammal bil låt mig va liksom men nej.... ps tack för tipset mogge vi ses på träffen hoppas jag hittat nya lister tils dess har inte råd att fixa repan nu i varje fall. |
|
|
Tjenare Jacob: Va kul att du också hittat in i denna tråden,då fick du mitt mail. Du kan väl slå en signal i början på veckan.Du har mitt nr,men jag har inte ditt. Kalle har fått besiktigat och godkänt 3an nu,så vi kan ju försöka asa med honom också. MVH M-ogge |
|
|
Hur många kommer imorgon då?? |
|
|
Jag kommer,om det finns fler som visar intresse.Känns inte så kul o köra ner från Hbg om det visar sig att det bara är 2-3 st som e där.Frågan är om alla 9 som anmält sig kommer.Dom flesta man snackat me här uppe e lite skeptiska och många ska ut o festa i kväll.(=kör inte bil imorgon).Jag tycker hela detta inlägget har varit väldigt dött faktiskt.Jag trodde att det fanns ett större intresse från andra,jag menar det finns faktiskt gott om skåningar på detta forumet som säkert läst om träffen,men väldigt få som brytt sig om å frågat eller undrat nåt om träffen.Och även då anmält sig. Jag kommer att titta av forumet imorgon bitti o se om intresset vaknat för folk. |
|
| Jag ber om ursäkt,,,, 11 anmälda,såg det nu. | |
|
Det verkar inte som att det blir så många idag.Dessutom ser det ut att kunna braka loss från himlen närsomhelst.Riktigt mulet o tråkigt i HBG,förmodar att det ser likadant ut i Malmö.Snackade me brorsan o han kände inte heller för att köra ner me tanke på vädret o det uppenbara dåliga intressetJag tror jag åker o meckar istället.Tydligen e det bara årets första träff som drar folk,verkar vara likadant på andra håll i Sverige också,mindre o mindre folk på de återkommande träffarna.Det kanske e som Kalle trodde,att träffarna e för ofta+ att det inte e karavan körning o aktiviteter varje gång. Kalle:Jag har pratat med många här uppe,dom flesta hade velat ha träffen på Onsdagar,ute vid Meca Dragway (det e tydligen körning där på onsdagar).Vad tycker ni övriga?Hade kanske varit värt ett försök?(bara ett förslag,med tanke på arbetet Kalle mfl.lägger ner för å få ihop en träff så kan det ju inte va så kul för honom att det e så dåligt intresse) Men jag hoppas att ni som dyker upp får det riktigt trevligt iallafall. Sorry MVH |
|
| Ja onsdagar utanför banan ngnstans i hamnen och sen köra ner gemensamt till banan hade varit bättre. Idag är vädret så dåligt så jag hoppar nog... | |
|
Sikta in er på Karlskrona om två veckor i stället! Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Håller med dig Mogge. Tror också att det kommer att bli bra om man lägger det på onsdagarna. Så fort det är fint väder så kör det alltid ner en stor skara människor till Malmö, iaf från Helsingborg, och när man kommer ner där så är det alltid gott om folk. BMW-folket kan ju parkera tillsammans och på så vis få bra sammanhållning. Alltid trevligt med mycket bilar, oavsett om det är BMW eller ej. Vad tycker ni andra..? |
|
|
Håller med Jacob. Det är även mkt folk i Löddeköpinge på Tis, ons...Stor parkering vid smartclub.. Mvh, Christian |
|
|
Jag tyckte att det var helt OK med bilar idag, och jag hade en väldigt trevlig dag! Jag är fullt nöjd med att det kommer en 10 bilar, och trevligt folk man kan snacka med. Att hålla träffar på onsdagar tycker jag låter som en bra idé, men jag känner personligen inte för att hålla i dem. Vi kommer köra på med söndagsträffarna denna säsong ut, sen får vi se vad som händer nästa år. Om någon ordnar BMW-samkväm på onsdagskvällar så dyker jag säkert upp någon gång :-) Tack till alla som kom idag och hoppas ni hade lika trevligt som jag! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Mycket trevlig träff idag! Vädret var ju inget hinder alls, och det var väl ändå en 12 bilar som dök upp? Tack till getrag och E38B12 för de trevliga åkturerna ;) I övrigt så är jag inte alls inne på ert spår om att hålla träffar på onsdagar. På vardagar jobbar man. Det är på helgerna man har tid över, och på en söndag gör man ändå inget vettigt så då sitter en träff gjutet :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Angående onsdagarna så var det ett otroligt drag nere vid meca raceway sist jag var där, MASSOR av bilar men utan allt "trams" som jag upplevt på "gamla strippen" Att sedan Lundavägens grill ( som har flyttat ner där nere ) serverar käk/Kaffe och korar en vinnande bil varje onsdag gör inte saken sämre. Jag hoppas verkligen detta blir en lyckad satsning även på lite sikt. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Tyckte det var trevligt i söndags, fina bilar och trevligt folk synd bara att inte vädret var på vår sida, blev lite kallt i blåsten. Dessutom fick vi ju se Sveriges yngsta BMW entusiast som verkade glad trots att kepsen var lite för stor :) Håller med Olof om att vardagar jobbar man och söndagar åker man på BMW träff... lite jobbigt att åka på träff en onsdag speciellt då man har en bit att köra... /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
|
ja riktigt trevlig träff och jag vill tacka kilen med den snygga alpinweissa 54oia:n som bjød mig på en reservdel fantastiskt och Olof varsågod!!! hoppas vi blir ænnu fler næsta gång |
|
|
Getrag, Det var så lite, bara kul att kunna hjälpa din 540 på vägen mot perfektion :) Tack alla för en trevlig dag! MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.