|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har en E28 och vill plocka väck dragkroken. Man har fått höra en del skräckexempel som att baklysen slutar funka och elsystemet flippar ur helt. Så är det någon som har lite erfaranhet av detta...? Vill inte bara kapa av den undertill... Utan plocka väck alla stag och så förstås! Ha det fint och tack på förhand! / Bonka Bäver ~ "Black Betty" | |
ormen |
du kan väl behålla kablaget och bulta fast eldosan osynligt på nåt sätt? jag frågade om detta vid regbes., besiktningsmannen sa att allt ska bort egentligen, men om man "gömde" undan eluttaget lite diskret, så skiter de i den o låter passera.... |
|
Jo, det är ju sant... kan ju lägga dosan i bakkjolen så att säga.. ;) / Bonka Bäver ~ "Black Betty" |
|
Paap Reeder |
... men du måste regbesikta om den ... väl? MVH /// Paap R |
|
Ja, egentligen ska man ju det men vafan... ska dra igenom på ombesiktning imon sen har jag ju ett helt år innan man ens behöver bry sig... ;) / Bonka Bäver ~ "Black Betty" |
|
| Min krok sitter bara med två M12-bultar i fästena.. Fästena låter jag sitta kvar på bilen (syns inte om man inte vet om det) men kroken och dosan sitter där endast vid besiktningen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.