|
|
|
|---|---|
|
Tjena..nu är de så sorgligt att jag inte har råd att behålla min BMW :( antingen blir det byte till diesel eller så får jag börja köra E28:a igen... min fråga är då vad jag kan begära för denna?? Länk Fel: Elhiss förardörr urplockad...gick bara i hack. bubblat i bakskärmkanterna och tror de är två bubblor längst fram på huven Går annars jätte fint och ska byta alla 4 bakvangsbussningar på den under helgen | |
|
Hej. Hur långt har den gått? Tror inte du ligger så fel när det gäller priset. Runt 60k borde du kunna få. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
| Det är det jag inte är säker på..Förra ägaren sa att den gått runt 15000mil men det står ca 9000mil nu på mätaren!!! | |
|
Vad är det för reg nr på bilen? Jag tycker det ser ut som min gamla jag sålde hösten -99. Fast då med 18" BBS RC på. /Per |
|
|
Ok, då är det lite värre... alltså att serviceboken saknas. Runt 50k kanske du kan få. Men kommer det någon som inte bryr sig om boken kanske du kan få närmare 60k. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Köper ni en bil eller en bok med stämplar i??? Men nej den saknas inte!! den är ifylld sist 14/9 02 tycker jag det står och då hade den gått 68458km men nu märkte jag att den är istämplad till 79205km i tyskland..sen står det på tyska ..vad jag fattar iallafall så står det något om bytt mätare?? sen börjar "milen om" och dom är ifyllda i sverige..så förstår jag rätt har den gått 79205 sen bytt mätare och den står nu på 90000 alltså Ca 16900mil... Enligt serviceboken!!! Den har reg FTS043 |
|
| Då är det inte min gamla, men mätarhus byttes på bmw och jag fick med papper och det stog även i serviceboken när den byttes och var. | |
|
60' tycker jag att den är värd alla gånger. //Marin |
|
| ska försöka fa sålt den för det kanske då..men under det går jag absolut inte | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.