|
|
|
|---|---|
|
Ni som sålt era 325 coupen E36:or... Hade ni svårt att hitta köpare? Eller blev ni bokstavligen bombade med mail? Har satt ut min bmw för en ok summa, Diskutabelt givetvis! Men har bara fått en enda fråga i min mail... "E det några bulor" stod det på mailet?! + vad kallas klimatanläggningen med 2 st små runda saker som man kan vrida, mellan 16-28 grader... är det ac eller klima eller va betecknas den som? + är check kontroll extra utrustning på en bil? | |
|
Har du någon länk till din bil, så kanske jag kan ge några tips. Mvh Hawar |
|
|
Sänd in en annons i dagspressen och Blocket också. Powerbörsen här är ett okänt område för de allra flesta BMW spekulanter. När jag förra sommaren sålde min 318 hade jag den ute under en veckas tid och inte en enda ringde. Fick fem telefonsamtal av spekulanter efter en dags annonsering i Sydsvenskan (störts i M-ö området). mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
| är på jakt efter en 325 E36, du har inte någon länk till annonsen? | |
|
check controll tror jag är standard på 325orna. Det är en "AC" du har. Utbudet är väl rätt stort när det gäller 325or. Vad är ett ok pris? Jag skulle värdera en 325 utan vanos en någonstans kring 40.000-45.000 beroende på skick. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.