|
|
|
|---|---|
|
Säkert massa folk som vet, men inte jag. Tacksam för snabbt svar. Mvh Björn | |
|
Det beror på när E28:an är tillverkad. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Den är från 1983. | |
|
Före 9/85 är det olika rattnav på E28 & E30. Efter detta datum (dvs 86 års modell) är det samma, även samma som på E32 och E34. Alltså paassar den inte på din. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hej ser att ni snackar om samma problem som jag har..!! en fråga då..? passa rattnavet från en e30..? på e28:an..? eller måste man ta från en nyare e28:a...? |
|
|
Alla E30 har samma rattnav som E28 fick 9/85 (dvs 86 års modell). Jag har en E30-ratt i min E28 -87. Även E32 och E34 har samma rattnav som E30 (och alltså E28 från 9/85). /// Gunnar E. |
|
|
Drar upp en gammal tråd. Bara för att få det förtydligat; Jag som har en E30 -85 kan alltså sätta i en ratt från E28 efter 9/85 eller valfri E32/E34 ratt? Stämmer det? För övrigt om någon har en BMW orig. ratt att sälja, 3-ekrad sportratt, M-tech1, eller M-tech 2 ratt passande E30 kan maila mig. Min börjar bli lite sliten... Mvh Carl. Pärlan: Länk |
|
E30 Beemah |
jupp det stämmer bra det E30 Beemah |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.