|
|
|
|---|---|
Soton |
Sitter o funderar om jag gjorde rätt som tog sportstolar till min nya compact? Skulle jag tagit nått annat som automatisk klima eller Metallic? eller nått annat för max 7.000? I was born on olymphus to my father of soul. Raised by the women/demons tamed to reigh the... The spell your under, will slowly rob you of your virgin soul.. |
|
Är inte sportstolarna standard i 325ti? Jag har mer eller mindre seriöst studerat 316ti för vardagsbruk och det jag skulle ha beställt på bilen är komfortpaket och sportstolar. De vanliga stolarna är för korta i sittdynan för mig. |
|
|
Smaken är ju som baken...:-)) Skulle jag beställa en ny bil skulle jag inte tveka en sekund på att ta sportstolar. Söker jag begagnad BMW vill jag gärna hitta en med sportstolar. I min 525.a satt det std stolar men fick tag i sportstolar, BMW original. Dom är helt suveräna, man sitter skönt länge, man har stöd och svansar inte runt i stolen. Tycker det borde vara standard med sportstolar! De e klart är man riktigt kraftig kanske dom inte är riktigt sköna. Till en ny 325ti tycker jag det är helt självklart med sportstolar? Måste väl nästa vara std i denna...eller? |
|
|
Hej, Jag tycker definitivt att sportstolar är ett bra val. Håller med Mäkinen att standardstolarna är för korta. Du kommer inte att ångra dig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.