|
|
|
|---|---|
|
Äntligen fick man Simons systemet på plats, härligt va det mullrar fint... men passformen var ju som den var. Filter på väg, samt lite crom tillbehör. Hoppas det kommer att se bra ut mot Den Bostongröna färgen (me crom alltså). Va har alla för planer inför sommaren med sina bilar då? Eller har alla gjort dom färdiga under vintern? Att "uppdatera" bilen är ju så läjligt roligt. Kör lugnt alla där ute... eller kör BMW | |
| Är du nöjd med simons? Jag funderar oxå på o köpa det. Budget alternativ :D | |
|
Mina uppdateringar för denna säsong blev följande 17" fälgar M-front Röda ok Baslåda vita blinkers röd ventilkåpa lite omlack här och var Mvh, Christian |
|
|
Jackass: Simonssystemet var billigt :o) Mullrade fin fint :o) Passade helt värdelöst :o( Fick göra egna fästen å skit... Men nu när det är på plats glömde man snabbat bort dom där 2 dagarna under bryggan av trängsel, svordommar och elände... Nnu väntar jag ivrigt på mina cromade: M3speglar, dörrhandtag, bagagelucke list & sidoblinkers :o) Man lär ju få lov att croma fälgarna nu oxå så det inte ser "sjukt" ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.