AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
876

Liten biltur till Helsingör, tips.

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Åker ner till helsingör på onsdag-fredag. Tänkte bo på hotel Marienlyst. Är det någon som kan rekommendera detta hotell.
Marienlyst är en pärla. Har ett gott rykte i regionen. Har själv aldrig bott över men har varit där på bal vilket var en höjdare!

Martin, Helsingborg
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
När jag ändå är ute och åker tänkte jag köpa lite öl. Var i helsingör gör jag det billigast? Behöver jag betala pant?
BM
216
BMW Lover
BMW 318 -99
Pant får du nog betala men det är ju inte så tokhög som i Tyskland. Skall själv till Tyskland på fredag och köpa lite bira. Men visa man upp passet som ett sätt att visa att man skall föra ut ölen från tyskland så slipper man betala panten. Och det är ju tur det. *L*
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Billigast (och störst) i Helsingör är Snaekkesten-köpcentrumet strax utanför stan.. Följ bara vägen efter du kört av färjan (se till så du inte kommer på Strandvägen/Gamla Köpenhamnsvägen bara, för då är du fel) så ser du köpcentret efter 3 km cirkus. Kan vara MYCKET folk och långa köer då alla bussresor stannar där..

Två bilar är fler än en..
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Tackar.
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
Prøvestenscentret menar MetallicaMats nog.
Se här för vgbeskrivning: Länk

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
Danskarna är inte så glada i burkar så panten är hög ( 1DKK/ burk precis som på 33 flaskorna (samt 12,50 KK för backen)) samt att endast "svenskbutikerna" har öl/ läsk på burk ( "dosa" på danska)

Ett tips när flaskorna är tomma är: Länk
Bra ställe att bunkra nytt på i Kbh är annars: Länk

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.