|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jojje81: köpte en sådan från mekonomen.. men fan så blev det inte så mkt bättre.. va på bmw idag o frågade.. dom säger att man måste koppla in deras dator för att lufta abs enheten..=(( finns det verkligen inga genvägar? har dock bokat tid men får vänta nästan 2 veckor!!!!!!! HJÄLP!! /NoFear |
|
|
std svar på allt man frågar hos på bmw, vi måste koppla upp bilen,.... hur mkt har du kört igenom till varje luft nippel??? |
|
|
Pelle: jag har kört genom massa! har först lyftat manuellt, sen sugit med vacum, sen med luftman ca 0.5 liter per ok fram.. sen blev jag tvungen att avbruta.. men inget luft alls kom ut på sammanlagt 1 liter vätska..=(( jo jag förstog nästan det... att det är bmw svar till allt... men det är min sista utväg...=(( 500kr skulle dom ta åsså.... /NoFear |
|
|
Är du säker på att du inte har läkage nånstans då? Tänkte på nån packning till kolven på nått ok kanske? Jag har faktiskt ingen aning annars vad det skulle vara för fel. Du har ju kört igenom vätska så det räcker å blir över tycker man. Du får väl hoppas på att BMW löser det... Mvh Jojje |
|
|
Allt e nytt.. o den tappar inte trycket efter andra trampningen om du förstår.. jag kan låsa alla 4:a hjul om jag vill... men det är bara första gången den åker ner i golvet.. men inte så fort.. har bromsverkan ändå... har kopplat ur abs... /NoFear |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.