|
|
|
|---|---|
| Är det nån som monterat M-paketet från 88-90 på en äldre E30? Har en 87:a som jag funderar på att byta på men jag vet inte om det passar så bra. Nån som vet?? | |
Holmberg |
ja men visst har du dom nyare kofångarna på din 87, isåna fall ska det inte va några bekymmer. |
| Jag har tyvärr dom små stötfångarna. | |
Holmberg |
då är det svårare, men gör så att du försöker få tag på nyare kofångaren fram om det passar och så kör du nya spoilern fram och gamla kjolarna och bak spoilern ,det är ju endå bara front spoilern som är snygg på det nya paketet.Själv har jag det gamla paketet med dom nyare kofångarna blev grymt snyggt. Men det var ett helvete att få dit |
|
Fast jag tycker då att både vingen och sidorna definitivt också är snyggare på E30 "mk2". Vill ha en fräch 325im!! Kommer nog att köpa en till hösten... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Skulle helst vilja ha dom stora stötfångarna med "nya" m-paketet både bak och fram så jag får väl försöka få dit det på nåt sätt... dubbelvingen ska väl inte va nåt problem men går det att få dit på sidorna också?? | |
|
Jadå, det ska gå att göra en "facelift" på de gamla e30 karosserna. Lite pill dock som jag har fårstått. Använd gärna sökfunktionen på forumet antar att någon skrivit om detta innan. Välkommer hit till Autopowers forum förresten! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
Holmberg |
det är ju inte säkert det går nya E30 karossen har ju en inbuktning för dom större kofångarna så dom inte ska ligga helt i mot karossen. |
| fram passar den nyare kofångaren utan problem, man tar bara fästen från en lika kofångare ! | |
Holmberg |
då är det ju lungt ! |
| tack för tipsen. nu ska jag bara försöka få tag på ett m-paket... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.