|
|
|
|---|---|
|
Hallo där! jag har precis köpt en Bmw 325 från 1992. Det är min första Bmw och måste säga att intrycket jag får av bilen är inte den bästa än så länge. men måste tilläga att den går snuskigt bra!!! Det kommer nåt konstigt missljud från instrumentpanelen. Från bakom varv och hastighetsmätaren. Kan det vara nån fläkt ???? Och jag har ett annat problem : gaspedalen hänger sig när man släpper den vi körning! Den fatsnar inte när den är nertryckt utom när man har släpt den vid stadskörning ex. man måste trampa eller rättare sagt sparka på den för att den ska släppa. Mycket iriterande. Finns det nån som kan ge mig ett tips på detta??? | |
|
Missljud, svårt utan att höra... Angående gaspedalen skulle jag "renovera" denna ordentligt då det inte bara verkar vara störande utan även lite farligt. Försök att hitta VAR det låser sig. Länk Länk |
|
|
Tack för tipset. Jag tror inte att det är nån störe fara eftersom den hänger sig inte vid gaspådrag utan när man släpper den, men jag får väl lämna in bilen. Tack för tipset i allfall. |
|
|
Missljuden kan vara spjällen till kupé luften (el) -= B e e m e r =- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.