|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det någon som vet var man köper bilsläp? Har kollat på annonssidor, men det verkar som om inga säljs. Det kanske finns någon hemlig organisation som håller i försäljning av dessa, för det är tunnsått med säljesannonser. Helst i malmö/skånetrakten och inte för dyra. (Det är ju första tävlingen på meca raceway, och bilen måste ju komma dit på något sätt...) | |
|
Tja, Någon av de på den här listan borde ju ha: Länk /Fredrik |
|
|
Det såg ju kanon ut vid första anblicken, men där var ingen intressant. Det var mest hästsläp eller nya bilsläp. Jag känner inte för att punga ut 50-100" för ett dylikt. Jag letar nog mer efter begagnade, men du ska ha tack för det snabba svaret :-) |
|
|
De som säljer de nya släpen brukar även ha beggade... gå in kolla på sidorna under begagnat, de som säljer släp brukar ha alla typer: täckta, häst och bil... Och kom ihåg att de flesta är små företag som inte uppdaterar sina sidor så ofta, så det är nog bättre att hitta ett par i din närhet och sedan ringa dem... /Fredrik |
|
|
Håll koll på blocket. Jag har själv funderat på att köpa in någon typ av transportform till bil och som jag ser det är det billigare/bättre att köpa någon form av ombyggd lätt lastbil än ett släp... /Pelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.