|
|
|
|---|---|
|
Har ett kkk24 agg från Volvo S60R som jag ska ha på min 325 tic! Börjar nu få lite funderingar kring att skaffa en manligare turbo! Fast vad finns det för någe som passar på min grenrörsfläns? Och finns det något större agg med integrerad wastegate? Vore nice om någon hade svar på dessa frågor=) Tack på förhand... | |
|
du kan väl snida ihop vad som helst att passa. är väl bara problem o trycka ner aggregatet mellan skärmen och blocket.... Even alcohol can bend the room... |
|
|
Kan du inte byta flänsen på grenröret annars då ? jag tänker köra me kkk-24 agget men du har nog mer plats än mig om du bygger i en E30.... /Robban Länk |
|
| Jo det är ju en variant! Fast det bästa vore ett grenrör som är gjort för ett större agg, med utag för wastegate! Dessutom kommer allt så högt upp med mitt grenrör! Måste kapa hål i huven för att kkk24:an ska få plats =( | |
|
Låter som en ombyggantion av grenröret är på sin plats. Tråkigt att behöva ha aggregaten genom huven ju. /Per |
|
|
Jevlar: hur gör man det då? Man kan vel inte bara starta kapa. Alt e vel tilpassad til denna turbo. |
|
|
Jag kan ta hem Precision turbo som passar på den flänsen.finns storlek upp till 680hk med inbyggd wastegate. Ska prova en sån på min 525a! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.