|
|
|
|---|---|
|
Vad kan min bil vara värd? M3 Coupé 1993 11.300 mil Fullservad med bok 2 ägare totalt Diamantsvart metallic Toppskick! Svart helskinn, volleder Elstyrda & uppvärmda stolar vänster + höger Carguard 850 S larm med imobilizer Stöldmärkta rutor Eltaklucka Elspeglar Elhissar Stora datorn Dubbel klima Sony CD Stereo Antenn integrerad i bakrutan Alla 4 nycklar kvar Polerade Cab fälglar i nyskick, (8.5" + 7.5") Bridgestone Potenza S02 däck, 95 % kvar. Kanonskick. Hade tänkt mig ca 135.000:- Är det rimligt? /Klas | |
|
Om den är så fin som du säger (vilket jag inte betvivlar) så tycker jag det är ett rimligt pris. Länk Länk |
|
|
Mosse... Inte ska du väl sälja klenoden?? Vad ska du ha istället då? 135 000:- låter väl som ett bra pris efter som den verkar vara i toppskick. Mvh Mvh BJÖRN Länk |
|
marre86 |
vet om en bmw m3cab all utrustning ink stor stereo mkt mkt fin endast 10000mil priset är endast 150.000kr är de ok pris? Mvh |
marre86 |
opps glömde de är en -95,a |
|
1Björn Jo, måste nog tyvärr det... Har planer på att bygga en kit car (Porsche Spyder Replica) & jag har precis köpt MC...man kan tyvärr inte ha allt.... ;) /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.