|
|
|
|---|---|
|
Nu har min CD-växlare i caben bestämt sig för att börja krångla. "No Discs" säger displayen till mig trots att jag testat med alla möjliga skivor och platser. Jag har testat skivorna på båda håll och även i måttlig mån testat den legendariska våldstekniken på växlarenheten. Inget hjälper. Så nu återstår väl bara att skruva ut skiten och plocka ner den i molekyler så man kan försäkra sig om att inget är fysiskt skadat. Men hur går detta till?! Måste man ta bort hela bagagerumsinredningen för att få ut den? eller är den monterad med en skruv i botten som man kan komma åt om man tar ut magasinet? Om jag inte skulle hitta nåt fel, vart f*n ska man vända sig? Mycket tacksam för svar, MVH | |
| Nu är jag inte säker på att det ser likandant ut i cab som i sedan, men på den senare är det lätt att ta bort växlaren. Man lossar bara lite grann på klädseln på vänstersidan, viker undan denna, samt lossar växlaren, som sitter med några få skurvar. | |
|
Tack för tipset men upptäckte att växlaren inte sitter likadant monterad. Var tvungen att montera ner stora delar av bagageinredningen och därefter lossa en släde som växlaren satt monterad i. Ett jäkla mek men nu är den ute i alla fall, ska börja rota igenom den snart. Tack för hjälpen i alla fall! MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.