|
|
|
|---|---|
|
Hoj Tänkte kika på denna Länk Någon som kikat på den innan, den verkar väll okej? Gärna synpunkter! Mvh Per | |
|
Om milen stämmer och bilen är i bra skick verkar priset väldigt bra !! Först gaaaasa...sen bromsa... |
|
| Inga fler? | |
|
Godmorgon.. Ratten ser ut att vara utbytt´och troligtvis är väl även vxl-spaksknoppen utbytt iom att det är belysning i den (kan ju iofs vara org monterad) Du får ta och kolla upp den riktigt ordentligt.. Mvh Jimmy |
|
| En av få -95:or med digital klima, måste var en av de sisst tillverkade. | |
speed is a need |
Är den fin och går som den ska köp,du hittar ingen bättre bil modell med samma prestanda för dom pengarna!!!! |
|
Lägg till 20 tusen & köp min.. ;) Mer utrustning....lite färre mil. Maila för info /K |
|
|
Jag har köpt en bil av timmy han köper bilar å fixar dom å säljer. Han jobbar på bmw. Bilen jag köpte av han inte den jag har nu. Den var mycket mycket fin!! Ny servad inspekt 2 å fixad ac m.m. så jag kan tycker du ska kolla på bilen! Min bil Länk |
|
|
Hallå Var och hämtade bilen nyss. Den var mkt fin! eller är :) Tappade dock vänstra blinkersen i 220 på väg hem :/ Framblinkersen alltså.. Tackar för svaren! Mvh Per |
|
|
Gratulerar till ett fint köp.. :) Mvh Jojje |
|
|
Grattis Per! Jag får titta lite närmare nån dag framöver.. :-) /Anton |
|
mr_xc99 |
grattis , vad blev slutpriset 115 eller lägre? |
|
Gratulerar. Den såg MYCKET fin ut på bilderna iaf. Rätt årsmodell också:) Synd på blinkersen, jag tappade ena ögonlocket på vägen hem jag:) ///M3 |
|
|
Hehe tackar :) Jo anton, bara att kika fram när vi ses :) mr_xc99: Det var lite lägre plus att jag fick med nya skivor och belägg runt om, plus nått med handbromsen. M3_LOVER: Jo den är jättefin i lacken, likaså skinnet, gjorde en liten rekond idag, nyvaxad är den också. Hehe skumt att det lossnar grejer :) Så nu måste jag ha nya framblinkers, tror att jag ska handla klarglas på en gång? Vart handlar man det, någon som vet? Mvh Per |
|
|
P3r: På styling kompaniet. Gå in på bmw E36 och övrigt. Art nr: 01bmace36-10d 650:-. Ganska bra pris ändå. Har själv sånna, mycket snyggt. Finns mycket bra i lampväg där. Funderar även på FK hela insatser, samt klarglasdimljusen. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.