|
|
|
|---|---|
|
Hej. Någon som vet vart man får tag i ett grenrör om man ska bygga turbo till en M3 - 94 ? och vart ska man sätta intercolern ? MvH ///Stefan | |
|
Snacka med Rafko här på forumet. Han har gjort några grenrör till S50. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Eller Jesperw här höll väl på titta på att e.v bygga på S50.....kylen finns väl bara ett ställa tt sätta eller va menar du ? /Robban Länk |
|
|
:robban det finns ju så liten plats fram för intercolern ? men det ska nog lösa sig. |
|
|
mmm jag fick ju in min o den e stor så de räcker.... /Robban Länk |
|
|
:robban Köpte du en turbo satts eller har du gjort allt själv ? |
|
|
klicka på länken ....nej jag har inte köpt nån färdig sats.... /Robban Länk |
|
|
robban: Det tog någon timme att göra det där va ? Har du bänkat den ? Har du provat kompisens compressor ? någon skillnad ? |
|
|
jora nåra timmar tare ju men de ere värt , nix den e lixom inte helt klar ännu har lite plock kvar hoppas på få ihop den snart om jag bara får mina rostfria 3" för till avgassystemet tänkte köra de hela vägen från dp:n.. Janis komressormatade M3:a e lite kvar på oxå ...ska bli kul o testa dom mot varandra tror iofs han har lite mer mos.....men vi får se...lägger upp nya bilder vart efter...eru intresserad ere bara kika då o då.... /Robban Länk |
|
mr_xc99 |
robban vad kostade allt o bygga, om man får fråga? hur många hk e det på den nu ? |
|
kostar en hel del men man får ju en del bra priser från folk här på forumet som hjälper till med delar o sånt så det blir mer överkomligt......jag skriver ut vid bilderna vem som hjälpt mig med vad....vet inte hur mycke pulver det blir ännu eftersom vi inte startat upp den ännu, men de blir ingen streetracer utan en skön bil me lite extra mos i.....de e ju 192 hk orginal så de blir väl lite till nu då...hehe, kommer mer bilder ibörjan av nästa vecka....nån som vet om man kan lägga in film på en sån här community sida, har ju lixom inte klurat ut hur man gör en riktig hemsida ännu.....så ni får hålla tillgodo me denna tills ja vet hur man gör.... /Robban Länk |
|
|
Snacka med Hammarström ang. grenrör. Han kan nog fixa det :) Gå in på www.m3turbo.tk och kolla där. Hans nr finns där någonstans åxå... Mvh/Magnus |
|
|
ja Hammaström lär ju kunna fixa ihop nått fint åt dig....hoppas Teds sida me bilder kommer upp snart igen , där kan du isf se lite hur han gjort...den e grym..tror att Hammarström gjorde Teds grenrör.. /Robban Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.