|
|
|
|---|---|
|
Jag kanske är på jakt nu efter en 330CI med SMG men frågan är om det är något att ha? Just nu kör jag Honda S2000 och det är en sportbil men jag börjar bli trött på att åka cab så ska man köpa en 330CI eller en M Coupe? MVH Patrik | |
|
Varför inte en Z4 3.0? ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Behöver du inget baksäte! Köp M-coupe ! 330ci känns mer som en snygg, rolig bruksbil med bra prestanda om du fattar min point of view... Länk Länk |
|
|
Varför smg? Dum fråga om det så att du gillar det, jag vet.:) Men M-coupen har väl ingen smg vad jag vet... Eller finns den ? Länk Länk |
|
|
Anders S.: Hrmph...;–) ...men visst är en Mcoupe läcker.... Audi TT: vad det gäller SMG, sök här på forumet. Det jag läst om SMG (I?) är att den inte är så bra som SMG II som finns i E46 M3. / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
AudiTT: Smg1 som sitter i 330n är inget o sukta efter enligt mig. Den är ganska trött i växlingarna(sämre prestanda än den manuella) Prova en manuell istället, du blir inte besviken :) Som Anders skriver: behöver du inte platsen o jagar en "busbil" är de nog m-coupen som gäller. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Z3 finns inte med SMG. Ska man köpa en 330CI så vill man ju ha lite mer glid och då är ju SMG ett bra val. |
|
| Varför inte steptroniclådan istället om du vill ha glid? | |
|
Jobbigt problem... åååh... pest eller kolera... singla slant? :) Skämt åsido, jag hade valt 330Ci:n för den är tokigt snygg! Men M Coupén är ju busigare som sagt! /TheHenk ________________________ En gång BMW - Alltid BMW |
|
|
330 ci, självklart, den är ju bara så brutal. SMG till 330:in, inte världens bästa köp. Den växlar långsamt och det är inte den smg som sitter i e46 m3:a. Då heter den SMG II och det är den man ska ha. Men som jag ser det, en sportbil ska vara manuell, solklart! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.