|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
hasso då tror jag att jag håller mig på hemmaplan. Tveksamt om jag sparar pengar på att åka till Tyskland endast för att byta fälgar/däck. :) Ingen som känner till någon sida såsom dackonline.se fast för fälgar? Eller någon utländsk sida som levererar till Sverige? MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Vad gör man inte för att få Tysk Originalluft i hjulen?? I mitt fall kontaktade jag Rondell och bad om lämplig åf i norra Tyskland. Blev rekommenderad www.tk-styling.de som fick offerera hjulen. Naturligtvis kostar det en peng att hämta också, man får kombinera med andra "nödiga" inköp... FP |
|
Sixten |
Nej, jag fick priset i euro. 100€ för fälg och däck 35€ frakt också 16% i moms på alltihop. Räknar man att euron står i 9,20Sek så blir det 1440Kronor. Varför vispa i lådan för hand när bilen gör det ännu bättre??? |
Sixten |
Du TCG. jag skrev att de bara hade EN, 1st, kvar på hyllan. Varför vispa i lådan för hand när bilen gör det ännu bättre??? |
|
Jodå, jag förstod att det gällde en fälg. Om det priset hade gällt för en komplett uppsätning med 4 eller 5 hjul så hade jag slagit till direkt. :) MVH /Jonas Nybliven 540i E39 ägare, med stora utgifter... |
|
|
Sixten! Din trasiga fälg går att reparera. INTERA heter en firma i Sthlm, Fälgfixarn i Gbg en annan. Om en fälg skulle bli skadad igen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.