|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
VIlka belägg har du för att 95% av ev spekulanter skulle hoppa av. Låter inte vidare sakligt.. |
|
| Jag betalar hellre 10000 mindre för en utan AC, för mig är det inte viktigt alls så 95% kan man nog glömma... | |
| skulle aldrig ge 10 tusen mer för en bil med ac, en ac men 5 år eller mer på nacken blir ganska snabbt en dyr affär. så jag fördrar nästa en utan...så att 95 % skulle avstå....ICKE | |
|
Hej AC eller inte....det beror ju på var man bor.Blir det en någorlunda bra sommar så är det ju ett helvete att inte ha AC och då blir man nog lite less om man har betalat 155000 för bilen. |
|
|
Helvete utan ac... näää..har aldrig ägt någon med ac och jag klarar sommaren utan problem. Ner med rutan, öppna takluckan, på med solbrillorna och ge järnet :) God Jul! |
|
|
Eftermontering på BMW ja kanske. Men inte om du gör det själv och köpte delarna från skroten. Personligen skulle jag INTE bry mig om den har AC eller ej. Var inte många gånger i somras jag använde min. Support Your Local Big Red Machine! -or else- |
|
|
Smaken e´ som baken... Har själv Ac, skulle aldrig vilja vara utan den.. JohnJohn: Såg att du hade en Porsche 944 cab, funderar själv på att köpa en sådan.. Vet att detta är ett BMW forum men vore ändå kul med en kommentar vad du tycker om den.. God Jul på er alla !! |
|
|
Jemej: Det är en suverän bil för pengarna, har haft 944 innan som ej varit cab och det är en härlig kvalitet på bilarna. Maila mig om du vill veta mer: mrjohn@telia.com så ingen blir putt för att vi skriver om det här ;p Mvh John |
|
935 |
Vill ingen byta en m3 mot min kärra? Patrick |
Marquez |
Har ingen AC i min M3'a och har inte haft det i 325'an med SVART SKINN heller...tycker absolut inte det spelar någon roll. Men jag bor juh i och för sig i Norrland. Men jag menar en AC kan ju inte vara avgörande för ett bilköp? Vi bor ju inte i Latinamerika precis? Mackan |
|
Jag tror att ac:n har stor betydelse när det blir dags att sälja bilen, eftersom de flesta m3:or har ac så varför köpa en utan, alltså måste man sänka priset. Sålde en 530 i somras utan ac, otroligt svårsåld, många av de som ringde verkade intresserade men tyckte att det var synd att den saknade ac, detta resulterade i att jag fick gå ner rejält i pris för att bli av med den. Många av spekulanterna tyckte alltså att ac var mkt viktigt och då de flesta 530/535:or har ac så valde dom en av dom istället ända tills prisskillnaden blev så pass stor att det inte kändes värt att betala så pass mkt extra för ac:n. På en m3:a skulle jag tro att man får sänka priset med minst tio tusen om man saknar ac, för att inte hamna i en negativ konkurrens situation gentemot andra m3 säljare. Mvh Jens |
|
Marquez |
Beror ju lite på vart man bor oxå... Dem erfarenheter jag har av det som bor i Norrbotten är att det för dem flesta är ett plus med AC men det kvittar om det inte finns en. Det kan man vara utan...så resonerar dem flesta i Norrland iaf som jag gjort affärer med. -Mackan- |
| Har också haft svårt att sälja BMW utan AC, speciellt på nyare modeller. Även om man själv tycker att man klarar sig bra utan AC ska man redan då man köper bil tänka på hur den är att sälja en dag. M3 är så pass vanlig så det är inte svårt att hitta en bra bil med AC. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.