|
|
|
|---|---|
Strukt |
Hej, Om det är någon som bor i området så vore jag evigt tacksam om någon kunde titta på denna bil för mig. Det kanske käns konstigt att göra en person en tjänst som detta, och speciellt när du inte känner mig. Men...ändå, ett försök måste jag göra i vilket fall! Länk BMW 316 Årsmodell: 1992 Mätarställning: 21.000 mil Färg: Svart Karosseri: Sedan Pris: 37.000 kr Info: ABS bromsar, Airbag förare, C-lås, CD-stereo, Elspeglar, Eltaklucka, LM-fälgar, Servostyrning, Renoverad topp, Nybesiktigad Ring för överenskommelse om visning även kvällar o helger. /Operator! Please give me the number to 911! |
|
Ursäkta att jag inte svarar på din fråga, men varför är just denna bil så intressant? Den ser förvisso OK ut, men priset är alldeles för högt! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Strukt |
Priset kan säkert prutas lite. Dessutom känns det säkrare att köpa den på en bilfirma tycker jag. Har ledsnat på oseriösa privata säljare... (OK, bilfirmor kan också vara oseriösa, men...) /Operator! Please give me the number to 911! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.