|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra mig för om det är någon med erfarenheter som kan säga mig vad det ungefär kostar att hämta hem en M3a i Tyskland. Då menar jag inte mat boende och bilen utan det från att jag ser bilen där nere vill ha den och tills den står reggad och klar här hemma i Sverige? Please hjälp! | |
|
Har du läst Länk -guiden, alternativt sökt inlägg? Tror det finns en hel del om detta. / Anders Länk Länk |
|
|
Ja, men inte vad exakt det kostar! |
|
| Men suck, det importeras bilar hela tiden... Ingen som vet? | |
|
Rocco Siffredi: Skicka ett mejl till Johan på autopower han har säkert bra uppgifter på vad det kostar för en M3E36 |
|
| Hmm, okey... får väl göra det då men det borde ju finnas någon som importar nyligen som vet? | |
|
Rocco^Siffredi, frågan har varit upp 100tals ggr på forumet därav att ingen orkar svara sannolikt. Vet själv men skriver det inte av princip då det börjar på tjatigt. /Simon |
|
|
Börjar bli tjatigt ska det vara. /Simon |
|
|
Hej Jag vet att detta kanske inte hjälper dig 100% men kan i alla fall berätta att jag som är bosatt i spanien gorde exakt detta, åkte till Tyskland och köpte (importerade hit) en M3 97 Plåt byte i Tyskland till exportplåtar 250€ försäkring ATT KÖRA HIT DEN 150€ (köpes hos motormännen tyskland) skatt i spanien 1.800€ plåt byte och besktning 350€ Kanske är det nu med EU någorlunda lika, i annat fall, hoppas att nån skön typ där hemma kan informera dig bättre,,lol BS |
|
mr_xc99 |
black sheep såg din m3:a på mobile. |
|
stämmer bra skall sälja och köpa mig en 00, eller 01 M3 nu när jag fått smak för dem.. önska mig lycka till.. BS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.