|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag åker med reklam på min bil.... Har försökt tagit bort den men inte lyckats. Måste man plocka isär bakluckan ?, eller kan man få bort hållaren ändå ? |
|
|
Jag har kvar hållarna från BMW i Tyskland på bägge bilarna. Grannarna måste veta att jag bara har råd med importlik och inte nya Volvosar. /Johan Riktiga män kör sedan. |
|
|
T.P. Är man lite släng i käften så är allt möjligt. Varför ska jag fara omkring, med en reklampelare därbak på en sak som jag har KÖPT, gratis. Det är bara att förklara för försäljaren hur sinnessjuk det är att han ska tro att han kan skriva saker på MIN bil gratis |
|
|
T.P. Är man lite släng i käften så är allt möjligt. Varför ska jag fara omkring, med en reklampelare därbak på en sak som jag har KÖPT, gratis. Det är bara att förklara för försäljaren hur sinnessjuk det är att han ska tro att han kan skriva saker på MIN bil gratis |
|
|
Lagom gammal tråd :) Jag tänkte jag skulle byta nummerskyltshållaren för att slippa reklamen. Men jag har ju de gamla plåtarna i plast, de senare med feta bokstäver. Finns det nya skylthållare som dessa passar i, att få tag på? |
|
|
Köp nya skyltar på transportstyrelsen Kostar typ 80:- styck och ser snyggare ut. Kommer hem i brevlådan på några dagar. /G |
|
| Jag vill inte ha de nya fula skyltarna utan jag har de gamla i bra skick och skulle vilja ha skylthållare som passar. | |
|
Kolla hos t ex. BMWCS - de har i alla fall haft flera olika storlekar på skylthållare. Men då gör du iofs. "reklam" för BMW-klubben... ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Det finns ju dom som har reklam för "Hedin bil" skrivet på båda långsidor bak på bilen... | |
|
På min 530 står det " män stretchar inte" på x5:an står det "min är större än din" klas |
|
|
Den snåle som vill ha svart kan väl offra ungeför 40 cm eltejp för att få det svart under skylten :-) På mina har handlarens hållare fått sitta kvar. /Patrik, 325i touring -02, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
| Eller skrapa/slipa bort trycket med kniv/våtslipppapper. Det har jag gjort för att slippa oönskad reklam. | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag våtslipar alltid bort reklamen och lackar om listen i mattsvart för att sedan sätta dit en BMW-slogan eller dylikt. Har lite olika på bilarna, men har alltid en hållare med tunn ram fram och en med bred list bak för text. Z4MC: BMW, Vi sätter stjärnan under huven. Z3: BMW, The Ultimate Driving Machine. M5: M5Portal.com 740/i6: BMW, Freude am Fahren. 520DAT: BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den. |
|
Har beställt en personlig på funplate.se Håller hög kvalitet, haft den i ca två år. |
|
|
Slipa bort texten har jag också funderat på. Det är förmodligen det bästa. Kanske behåller BMW-loggorna :) |
|
|
Låter avancerat, jag har en vanlig tunn låslist (från mekonomen) som jag tar med mig när jag byter bil. Finns ingen anledning att köra med en ful bred list med reklam, i mitt fall ful GUL text med Holmgrens Bil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.